mandag 7. februar 2011

Lese- og skriveutfordringer

Mange av bokbloggerne har lansert ambisiøse planer for lesingen framover. For min del blir det ikke aktuelt å legge listen for høyt, her kommer det til å bli blogget etter innfallsmetoden. Min eneste ambisjon er å skrive regelmessig. For å få dette til kommer jeg til å prøve å få laget noen anmeldelser av bøker som ble lest i fjor høst.

For en fersking er det også et mål å få oversikt på innstillingene i blogspot. Ikke alt er like intuitivt, så foreløpig har det blitt mye klikking for å skjønne oppsettet. Ett av problemene mine er å få vist bloggene jeg følger på min side. Noen som husker hvordan det skal gjøres?

4 kommentarer:

  1. Ja det er mange innstillinger og mye å sette seg inn i som ny blogger. Det er bare å prøve seg frem :) Jeg har laget lista mi over bokbloggere ved å gå inn på utforming, legg til gadget, og da har jeg lagt til bloggliste. Når jeg har lagt den til så går jeg til bloggere jeg vil ha med og limer inn link til disse bloggene i lista. Håper det var til hjelp :) Lykke til.

    SvarSlett
  2. 1000 takk for god hjelp, Beatelill! Flott med litt hjelp! Listen kom på feil sted (under alle blogginnleggene), men det skal gå å finne ut av.

    SvarSlett
  3. Hvis du vælger ´dashboard´, tror jeg, du kan trække din blogliste hen hvor du vil (for eksempel under dit profilbillede).

    SvarSlett
  4. Jeg fikk omsider til å flytte blogglisten dit jeg ville ha den. Takk for hjelpen, Dorte!

    SvarSlett