onsdag 25. januar 2012

Ordflyt - godbit for lydbokelskere



Cappelen Damm lanserer i dag nedlastingstjenesten Ordflyt, en enkel måte å laste ned lydbøker til mobil eller pc. Jeg har testet tjenesten på pc. Den trenger et tillegg fra Adobe, Air, pluss et lite tilleggsprogram. Når installasjonen er gjennomført, er det en enkel sak å få hente ned lydbøker. Kjente forfattere som Anne Holt, John Grisham, Liza Marklund og Gert Nygårdshaug ligger ute med bøkene sine. Nye bøker kan du kjøpe billigere enn før. De som virkelig gjør Ordflyt attraktivt er de gode prisene på litt eldre bøker. Her finnes den ene kriminelle godbiten etter den andre for bare 69 kroner. Det finnes også en del eldre bøker gratis.

Gratulerer, Cappelen! Dette er enkelt og billig. Et funn for oss som liker lydbøker!

3 kommentarer:

  1. Er jo glad i krim så her må jeg jo følge med:)

    SvarSlett
  2. Eg tykkjer Ordflyt er heilt fantastisk! Har hatt det på PC ganske lenge, og har nettopp fått den nye appen på telefonen. Det er jo kjempegreit :)

    Takk for fine kommentarar på bloggen min! Når det gjeld sitatbileta er ikkje så vanskeleg å få til. Eg fotograferar boka, og redigerar i photoshop. Her merkar eg alt det eg vil ha utydeleg og "blurrar" det. Ganske så enkelt, eigentleg :)

    SvarSlett
  3. Må prøve photoshop til dette. Håper det er ok at et stel motivideen din,takk for tipset :)

    SvarSlett