mandag 15. oktober 2012

Krise!! Lydbokmaskina i knas


Det er krise i heimen. Worst case scenario: Min kjære iPod Nano har har fått seg et kakk. Et skikkelig banesår. Og det midt i innspurten på Jakthundene av Jørn Lier Horst.

 Den observante lesere har notert at oppe til høyre har skjermen fått en sprekk. Lyden fungerer fint, men skjermen begynner å bli treig. Noen av dere som har vært bort i knuste iPoder eller iPhoner?? Har lest at de kan repareres, men tror det fort går i minus for et såpass billig Apple-produkt. Hva gjør jeg? Carlsonlim eller handletur på Elkjøp?

2 kommentarer:

  1. Definitivt først Superglue - så du får med deg HVEM som har gjort HVA hos Wisting :o) Så er det dessverre lukt til ElKjøp, er jeg redd. Kondens tar fort knekken på resten (har jeg smertelig erfart). Er dette et resultat av mannfolk og husarbeid? Eller er du rett og slett sprek og har vært ute løpt (på et tre)? ;o)

    SvarSlett
  2. Oppvask & lydbok går finfint! Aldri hatt trøbbel med det. Men eit lite feilgrep i lomma gav dette katastrofale resultatet: Nanoen fulgte med da jeg dro bilnøkkelen ut av bukselomma. Et uskyldig fall på grusen var alt som skulle til :(

    SvarSlett